Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Isnin, 30 Januari 2012

Hasan Ali Dakwa Pemimpin Pas Tak Perjuang Isu Akidah



Datuk Hassan Ali telah dipecat dari menjadi Exco Adat istiadat Melayu dan Agama Islam Negeri selangor dan juga sebagai Ahli PAS hanya kerana beliau menjalankan Tangung jawab beliau sebagai pemimpin yang dipilih dan orang islam yang diberi mandat menjaga kesucian agama islam dan kepentingan orang melayu.

Tindakan beliau menyerbu permis-permis yang menjual Arak serta kelab Malam yang beroperasi dikawasan majori melayu serta mengujudkan keraguan dan juga sebuah Gereja yang dipercayaai memurtadkan orang Islam telah mengundang padah kepada beliau .

Tambahan pula beliau yang mengajurkan Himpunan Sejuta Umat bagi memberi kesedaran kepada orang Islam tentang gejala murtad yang berluluasa telah tidak disokong oleh parti PAS , ironisnya Parti PAS menyokong Bersih 2.0 dan juga Himpunan 901 yang nyata tidak membawa faedah kepada pemartabatan nilai-nilai Islam malahan membawa kerosakan intergriti masyarakat malaysia dan Islam khususnya yang menolak kekacauwan dan permusuhan sesama insan. sikap PAS yang menjadi kuda tungangan PKR dan DAP serta dasar PAS yang telah diresapi parasit-parasit Anuarisma membuktikan PAS hanya bermain Retorik bila bercerita tentang perjuangan Islam. Kebodohan pemimpin PAS yang tidak tahu membezakan Perjuagan yang iklas dan berkesan dan tidak mencontohi kepimpinan Rasulllulah dalam melaksanakan Dakwah Islamiah sungguh ketara tampaknya dalam setiap tindakan mereka.
kehancuran PAS bakal menjelama apabila golongan Anuarism ini terus merosakan PAS dari dalam yang sudah sedia rosak dengan pemikiran jumud mereka.

hanya UMNO yang telah berjaya memartabatkan Islam dengan cara yang sungguh berhikmah dan perlaksanaan yang bijaksana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan