Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Rabu, 29 Februari 2012

ANUAR KENE PENAMPOR DENGAN AZIZAN



Datuk Azizan MB Kedah menyatakan beliau tidak akan menurut sebarang arahan dari mana-mana pemimpin Pakatan atau pun Anuar Ibrahim. beliau hanya menerima arahan dari Presiden Parti PAS Hj Hadi sahaja. menurut beliau pemimpin pakatan lain tiada hak hendak memberi arahan kepadanya. sambil menyifatkan Pakatan adalah berbeza dengan Barisan Nasional


"Kita pakatan pembangkang bukan Barisan Nasional (BN), walaupun kita berpakat memerintah tetapi ketua kita adalah ketua parti masing-masing... ketua Pas ialah Haji (Abdul) Hadi.
 "Ketiga-tiga Presiden ini (Pas, PKR dan DAP) akan duduk sekali dalam Majlis Presiden, contohnya kalau kita hendak pilihan raya, yang tandatangan borang adalah ketua parti, bukan ketua Pakatan Rakyat," katanya.


 sebelum ini datuk Azizan telah menyebabkan Anuar Ibrahim berang kerana menyatakan Kitab Jinggga bukalah Al-Quran yang perlu di ikut beliau berkata merujuk kepada Kes KUIN.

Datuk Azizan diserang hebat oleh puak Anuarinas dalam Pas terbaru dua Exco Pas kedah  memulaukan pelantikan Exco Kerajaan Negeri Kedah,Isu pergolakan kerajaan negeri Kedah bermula apabila dikatakan terdapat golongan 'Anwarinas' cuba menggugat kepimpinan Azizan selepas Exco kanan, Datuk Phahrolrazi Zawawi dan penyandang Exco, Datuk Dr. Ismail Salleh menghantar surat untuk menolak cadangan pelantikan semula sebagai Exco.

Kumpulan Anuarinas begitu hebat cuba menrampas kepimpinan Ulama didalam PAS. di Selangor kumpulan ini telah berjaya menyingkirkan Datuk Hassan Ali . gerakan Anuarinas ini menjadi ancaman kepada PAS setelah PAS bertindak membuat kerjasama dengan PKR dan DAP melalui Anuar Ibrahim .

kumpulan Anuarinas dilihat membawa Agenda liberal dan terbuka yang menjadikan PAS sebagai Parti yang sudah tiada nilai Keislaman apabila mula memasukan Agenda Sosialis dan Pluralism, kelihatan beberapa Pemimip PAS yang masih waras telah menunjukan tentangan terhadap serangan Parasit-parasit Anuarinas ini. dalam kebanyakan isu melibatkan kepentingan Agama islam dan kepentingan Negara serata rakyat. PAS dilihat banyak tunduk kepada kehendak DAP dan PKR mengenepikan kepentingan Agama Islam, Negara dan Rakyat , sementara DAP dan PKR yang telah berjaya menambat leher pemimpin PAS mengunakan pengaruh mereka merosakan PAS dari dalam dan mengembalai PAS mengikut kehendak mereka.

rakyat terus ditipu dan dimomokan dengan isu-isu agama yang sebenarnya PAS sendiri menjadi perosaknya akibat dari gerakan Anuarinas dan gerakan fanatik kumpulan Syiah dan wahabi yang dikatakan ujud dalam PAS.



CHARGAS UMAT ISLAM JANGAN JADI KALDAI TUNGGANGAN YAHUDI ZIONIS

sumber: utusan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan