Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Rabu, 29 Februari 2012

VACANCY FOR NON MUSLIM TO BE VICE PRESIDEN hamPAS


Apa dah jadi..? Rimau tak tau nak kata apa lagi bila PAS parti yang kononnya memperjuangkan Islam mengeluarkan Kenyataan melalui Ketua Pegawai Penyelidikan PAS Pusat Dr DZulkifli Ahmad mengatakan Pas sedia meletakan Timbalan Presiden kepada bukan Islam selaras dengan hala tuju Parti itu mengalami transformasi lebih terbuka. beliau dilaporkan oleh website The malaysian Insider berkata begitu ketika ditemuramah oleh Akhbar Sinar Harian... WOW..!!!

carian maklumat tersebut disini --> http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-sedia-isi-jawatan-timbalan-presiden-daripada-bukan-islam/

Pelik tapi Benar...Apa dah jadi dengan PAS Rimau ingat setelah di serang oleh Parasit-parasit Anurinas dalam kepimpinan PAS , Parasit-parasit ini akan pelan-pelan buat keja.. tak sangka pula Rimau Parasit-Parasit dalam PAS ni sebenarnya golongan Parasit yang memang Ganas dan gelojoh.. melihat pada kenyataan ini seakan-akan nak tukar PAS jadi Parti Cincai.. tak masuk akal orang bukan Islam jadi Tim Presiden PAS. tapi  inilah kenyataanya.. kita tngu plak apa kata Nik Aziz dan Hj Hadi serta Golongan Ulama PAS ..

Rimau takut sikit ari lagi ada pulak orang Yahudi Zionis jadi Presiden PAS...!!!!


CHARGAS BEB  ...BEWARE YOUR BACK YARD IF  ZIONIS OVER THERE..SWAP THEM TO YOUR SEPTIC TANK BEFORE THEY START BRING A DISASTER TO YOUR HOME..!!

sumber : The Malaysian Insider

Tiada ulasan:

Catat Ulasan