Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Isnin, 6 Februari 2012

KOPI PANAS DI KUALA LUMPUR...!!!!!!!!

Macam tak percaya ada kopi tiam yang berkonsep macam ni di kuala lumpur , penulis mendapat info ni dari rakan melalui email. lokasi kopi tiam ni di Cafe Lu atau 'Double Lu' di Pandan Perdana? . emm apa tindakan pihak berkenaan tentang konsep Kopi Tiam ni.. dah macam konsep kelab malam je.. ni semua agenda zionis merosakan moral orang islam secara pelahan-lahan, apa bila berkunjung ke Kopi Tiam ni.. 

menurut email sahabat penulis , kopi Tiam ni menghidangkan kopi, beer, teh, milo, nasi goreng, nasi lemak, nasi ulam, mie goreng, seafood tanghun, beef kway teow, dan harganya lebih dua kali ganda dari Kopi Tiam Biasa , sementara pelayan wanita pula selain menghidangkan makanan , mereka juga boleh diajak bersembang atau bermain permaianan seperti kad bersama pengunjung..emmm macam sesuatu yang tak kene dengan kopi Tiam ni.sementara wanita yang menjadi pelayan pula memberitahu gaji mereka lebih besar dari berkerja di pejabat..

kerajaan tempatan elok la siasat pekara ni betul ke tak , gambar -gambar tersebut adalah yang dikirimkan bersama didalam email penulis.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan