Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Isnin, 13 Februari 2012

Kecoh SMM kene blasah kat klang doh..!!

gambar ni amik dr malaysiakini..ekekeke
 Sekumpulan seramai 100 orang kampung yang marah dengan SMM membuat ceramah di Kg Idaman Klang telah menghalang mereka dari terus berceramah. akibat takut kumpulan SMM yang selama ini mengatakan POLIS zalim memukul mahasiswa di UPSI tempoh hari tanpa segan silu meminta perlindungan dari balai POLIS Pandamaran..chettttt...kata POLIS zalim.. sekarang mintak tolong POLIS jugak.  adiporaaaaah..!!

"apa hal lu datang Klang" cari nahas la lu ni..!!


kalau nak berpolitik tu belajar bagi abis dulu , bukan waktunya nak berpolitik sekarang, jangan sesatkan minda Mahasiswa dengan doktorin PR yang menyokong kebebasan tanpa had , sosialis ,pluralisma .libralisma dan ajaran sesat PAS. cukup-cukuo lah amaran yang orang klang bagi tu. jgn nak provoke orang Klang lagi dengan ceramah-ceramah yang tak bawa faedah, sebelum orang klang jadi lagi hangin macam budak KFC tu baik PR jangan datang Klang dah. sendiri mau ingat la.

Kes peniaga melayu kena halau di Klang Sentral oleh MPK atas arahan Ronnie Liu , wakil rakyat DUN MERU adalah Dr Rani (PAS) dalam Parlimen Kapar.

Video insiden di Hot Bazzar Klang



 Penduduk Melayu jalan kebun marah dengan PKR dan PAS yang bawa masuk Hindraf ke kampung mereka
Penduduk kaum Cina di Pandamaran,Klang mengadakan demontrasi mendesak Ronnie Liu meletak jawatan kerana didapati gagal memberikan khidmat kepada rakyat meskipun hampir tiga tahun menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) di kawasan itu.

Orang Klang dah cukup menyampah dengan PR. dr kes HOT Bazzar yang ramai peniaga Melayu kena halau oleh MPK di Klang Sentral, kes Orang cina Pandamaran tak puas hati dengan Ronnie Liu , Kes Orang Kampung serang majlis ABU anjuran PAS dan PKR di jalan Kebun dan terbaru kes Ceramah SMM kena serang dengan orang Kampung di kampung Idaman Klang , semua petunjuk menunjukan Orang Klang sangat marah dengan PR yang memperalatkan MPK,dan SMM sedangkan pentadbiran mereka di Selangor dan klang sangat teruk..hancusss..!!! apa pun tak boleh..!!!!.

"CHARGASKAN" PEMIKIRAN ANDA , PILIH PEMIMPIN YANG MAMPU MENJAGA ANDA

sumber : malaysiakini ,maemahi.blogspot.com, Youtube

Tiada ulasan:

Catat Ulasan