Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Khamis, 23 Februari 2012

PELIWAT ANAK EMAS ISRAEL, SOKONG ANUAR SOKONG ISRAEL




Menyokong Anuar Ibrahim adalah sama seperti menyokong Israel, Kenyataan dlam klip YouTube oleh Sdr Khiry Jamaludin ini adalah tepat . Anuar sebeluum ini mengeluarkan Kenyataan bahawa dia menyokong penuh setiap usaha dan tindakan mempertahankan Negara Israel, di Wall Street journal.

kenyataan Anuar di WSJ

Menurut KJ Malaysia sememangnya tiada hubungan diplomatik dengan Israel. Malahan Malaysia adalah negara yang tidak mengiktiraf kedaulatan Negara Israel. dengan lebih tepat sebahagian wilayah Negara Palastine yang dirampas oleh Zionis. KJ telah berkata akan mengarahkan UNIT PIDATO satu unit dari Pemuda Barisan Nasional yang diketuai olah sdr Lokman Nor Adam akan menjelajah seluruh Negara bagi memberi penjelasan tentang hubungan Anuar dan Israel.

kenyataan Anuar di WSJ mendapat pujian Juruselam Post
Malahan kenyataan Anuar Ibrahim menyokong penuh mempertahankan negara Israel telah mendapat pujian dari The Juruselam Post Blog adn Akhbar Zionis di Israel.

Baru-baru ini Bloger-bloger dan beberapa kerat aktivis Mahasiswa yang kurang cerdik telah melakukan protes kemasukan kapal israel di Pelabuhan West Port. sementara bloger Pakatan Haram pula mendakwa terdapat ujudnya hubungan dagang antara Malaysia dan Israel. namun apa yang didakwa mereka itu adalah salah dan satu cubaan untuk mengalihkan isu Kenyataan Anuar menyokong Israel dengan mengalihkan isu kepada kononnya hubungan dagangan Malaysia israel. 

Penjelasan tentang Kapal Israel yang dikatakan masuk ke Malaysia. Kapal ZIM adalah sebuah kapal yang berpangkalan di CORSIVA , LIBERIA.. Bukan Israel. dan memang benar ZIM adalah sebuah Syarikat Israel, namun oleh kerana undang-undang Malaysia melarang kapal dagangan dan juga perdagangan dengan Israel maka peniaga Israel terpaksa akur dengan Undang-Undang Negara Malaysia mendaftarkan Kapal dan syarikat mereka di luar israel. disini menunjukan betapa Negara Malaysia mampu menundukan Kerajaan Israel mengikut kehendak kita, bukan seperti Anuar Ibrahim yang tunduk kepada Israel.

penjelasan lanjut boleh dapat dibaca di link: 
 http://badutrakyat.blogspot.com/2012/02/blogger-pakatan-haram-nak-kencing.html   atau
 http://badutrakyat.blogspot.com/2012/02/kerajaan-malaysia-bawah-pentadbiran.html

kapal ZIM dan logonya
Kedua barangan dagangan seperti mikrocip INTEL yang sememangnya tiada dibuat ditempat lain terpaksa diimport oleh pedagang Malaysia melalui syarikat tegah yang mengambil barang dari israel. disini keperluan barangan yang diimport itu terpaksa dilakukan kerana tiada pilihan lain. sebagai contoh INTEL mikrocip syarikat Malaysia terpaksa mendapatkanya untuk dipasang di dalam alatan komputer bagi melengkapkan produk mereka.

Namun hakikatnya Anuar adalah Pembela Israel yang tegar. hubungan Anuar Ibrahim dengan Zionis dan Israel telah diketahui umum sebagaimana yang kita tahu Anuar menjadi tali barut kepada kumpulan Rochefeeller , dan pernah cuba menjahanamkan Negara Malaysia dengan cuba membuat pinjaman kepada IMF yang dikuasai oleh kumpulan Zionis. kita bernasib baik dengan kebijaksanaan Tun Mahathir Mohamad menghalang tindakan Anuar dan Tun Mahathir menambat Ringgit agar tiada berlaku aliran keluar yang bakal menjahanamkan Negara, 

kaitan Anuar Ibrahim dengan Zionis dan Israel

Gambar diatas menunjukan secara ringkas bagaimana kaitan Anuar dengan Zionis dan Israel, jadi tindakan Bloger-bloger PR yang cuba menutup bangkai babi ini tidak mungkin berjaya kerana segala petunjuk menunjukan Anuar Ibrahim adalah Agen Zionis Israel di Malaysia, ini bermakna sesiapa yang menyokong Anuar Ibrahim baik orang perseorangan mahupun pertubuhan adalah juga penyokong Zionis Israel yang membunuh rakyat Palestin. namun pelik nya PAS yang selama ini kononnya memperjuangkan Islam bersekongkol dengan PKR , DAP dan Anuar Ibrahim hanya kerana dengan niat untuk menang PRU13. apakah niat PAS ni betul..??? 

ICG adalah badan  Zionis yang bertopengkan badan Dunia telah merencanakan Two state solution. mari kita lihat kaitan Anuar dengan ICG didalam gambar bawah ini.


malahan banyak lagi maklumat yang boleh kita dapati di sini, didalam facebook sdr Feris Omar terdapat satu album lengkap tentang kaitan Anuar Ibrahim dengan Zionis Israel dan seluruh Dunia, lawati Album ini di alamat ini -->  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.210786102297460.52175.100000982161032&type=3

begitu juga dakwaan Anuar Ibrahim mempunyai DANA berbilion Dollar yang disumbangkan oleh Zionis Israel disimpan di Bank-Bank Israel. maklumat disini--> 
http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2011/11/akaun-akaun-anwar-dibank-of-israel.html



CHARGASKAN FIKIRAN AGAR KITA TIDAK DITIPU AGEN ZIONIS ISRAEL

sumber; BadutRakyat.blogspot., sungairapatonline.blogspot , media UMNO

1 ulasan:

  1. Tidak harus di sangsikan lagi..... Anwar agen Yahudi...!!!!!!!

    BalasPadam