Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Rabu, 19 September 2012

PRK-UIA. Pro-M main kotor

Apabila Pilihanraya Kampus jadi gelangang kader-kader pakatan haram menunjukan bakat mereka, maka tektik dan strategi mereka sama apa yang Mentor mereka lakukan. namun apa yang menjengkelkan ia menjadi budaya yang bakal menghancurkan keIntelektulan para mahasiswa , malahan ada Mahasiswa yang merasa mereka diperalatkan oleh kumpulan Pro-M dan rufaqa' iaitu kumpulan mahasiswa yang pro pembangkang..
sila baca link ini--   http://kacamataiium.blogspot.com/ dan  http://akusayanguiam.blogspot.com/



Beberapa insiden ugutan dikesan berlaku di UIA-Kuantan, kejadian penipuan dan penyebaran surat yang kononnya datang arahan dari UMNO disebarkan diseluruh UIA..namun jika dilihat dari gambar diatas perkataan keadilan yang merujuk kepada PKR dan warna Oren yang merujuk kepada Pakatan Haram jelas menunjukan mahasiswa Pro-M dan rufaqa'adalah tajaan pembangkang..


apakah bodoh perbuatan ini kerana tiada surat pun perlu dibuat jika ia arahan UMNO..mereka menunding jari dan menabur fitnah seperti biasa Mentor mereka diluar lakukan terhadap surat khabar utusan , mengedit surat khabar utusan tentang cincin Rosmah..setelah dikenal pasti sebagai palsu..dan isu ini dibawa oleh che gu Bard sehingga kini mereka tak pernah memohon maaf..kini taktik yang sama di lakukan di dalam PRK UIA..



budaya penyebaran fitnah dan ugutan berleluasa dilakukan oleh kumpulan yang kononnya Pro Islam ini..bercakap dengan kata-kata Al-Quran dan Hadis namun isi nya dalah lidah-lidah syaitan yang direjam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan