Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Isnin, 20 Februari 2012

Ah Beng Rasis takut dengan PERKASA

Rasis Leader

Lim Guan Eng medakwa Datuk Seri Najib bermain Api apabila Datin Seri Rosmah menghadiri program majlis makan malam PERKASA pada 18 hb lepas.

Datin Seri Rosmah di majlis makan malam PERKASA


LGE berkata "Najib bermain permainan berbahaya dengan menyokong dan menaja PERKASA, manakala pada masa yang sama, kononnya menggalakkan kesederhanaan dan perpaduan negara melalui slogan 1Malaysia yang jelas kosong."Akibat sokongan aktif dan juga pasif mereka terhadap PERKASA, Najib, Rosmah dan kerajaan Barisan Nasional (BN) perlu bertanggungjawab sepenuhnya ke atas semua perbuatan melamapau dan kenyataannya yang menghasut," kata Lim dalam satu kenyataan hari ini.

LGE mendakwa PERKASA adalah NGO Rasis, namun hakikatnya PERKASA yang memperjuangkan bangsa Melayu dan ISLAM


wadah Perjuangan Bangsa


Rimau berpendapat LGE tidak sewajarnya berkata demikian , PERKASA bukan sebuah NGO Rasis , PERKASA adalah sebuah NGO yang memperjuangkan nasib Orang Melayu dan Agama Islam, namun belum pernah dalam sejarah PERKASA melakukan tindakan Perkauman. atau tututan yang menindas bangsa lain di Malaysia. Apa yang dilakukan oleh PERKASA adalah tindakan wajar sebuah NGO Melayu Kebangsaan yang berteraskan Islam sebagai Akidah ahlinya.

Dan apa yang dilakukan Datin Seri Rosmah adalah pekara biasa dalam melayan jemputan NGO yang menyokong penuh Gagasan 1 Malaysia, jika PERKASA tidak menyokong Gagasan 1 Malaysia pastinya PERKASA tidak akan menjemput Datin Seri Rosmah merasmikan majlis tersebut.

Namun jika kita lihat apa yang dilakukan oleh LGE dan DAP adalah lebih rasis dari tuduhan mereka kepada PERKASA , jika PERKASA dilihat membakar gambar Ambiga Sarevanan. yang umum mengetahui telah menyentuh sensitiviti umat Islam dan Melayu melalui gerakan beliau yang semamangnya kurang Ajar, apabila menjadi Agent pemurtadan Orang Islam dan Agent kepada Sexuality Merdeka yang memperjuangkan GAY. Lesbian , Bisexual.Transexsual , yang mana semua ini adalah melanggar dan menghina Fitrah kehidupan dan semua AGAMA dunia secara terang-terangan. mengajurkan BERSIH 2.0 yang bertujuan merosakan kehidupan Rakyat serta cuba menjadikan malaysia huru hara seperti apa yang berlaku di Timur Tengah.

patutnya kerajaan tangkap Ambiga ni sumbat dalam penjara

Maka Rimau berpendapat bukan setakat gambar sahaja patut dibakar, namun Ambiga juga wajib ditangkap dan disumbatkan kedalam Penjara apabila mengujudkan perasaan takut dan tidak selamat  Rakyat Malaysia,, akibat perbuatan Ambiga

LGE dan DAP secara terang-terang menghina Orang melayu apabila menuntut perlembagaan 152 dan 153 yang mengarisakan Hak-Hak Istimewa Orang Melayu dan Bumiputra, Institusi Raja-Raja serta Agama Islam dipertahankan. dalam masa yang sama mempertahankan Kontrak Sosial yang juga menjaga kepentingan  Bangsa lain dan juga Agama lain.

masih dalam ingatan DAP mencentuskan api perkauman


Dan pada 1969 apabila DAP menang pilihanraya di Wilayah persekutuan , mereka telah dinasihatkan oleh pihak berkuasa untuk tidak berarak, namun kesombongan dan perasaan perkauman DAP telah menyebabkan berlakunya peristiwa  "13 MEI" , Peristiwa hitam tersebut menjadi ingatan kepada Orang melayu bertapa DAP adalah sebuah Parti Rasis dan Kiasu yang amat merbahaya kepada Negara.




DAP melalui beberapa pemimpinnya juga telah banyak kali menghina Melayu, sebagai contoh , Ngah Ko Meng pernah mengucapkan kata-kata hinaan fizikal kepada Menteri besar Perak Datuk Zamri sebagai "Hitam Metalik", Teresa kok yang pernah membuat kenyataan menghapuskan Tulisan Jawi di tanda jalan.
malahan menurut beberapa rakan Rimau, sudah terjadi AZAN tidak boleh dilaungkan di sekitar Tanjung Tokong, Pulau Pinang. apakah ini tindakan terancang DAP menghapuskan populasi orang Melayu dan Agama Islam di Pulau Pinang..??

theresa kok yang mempertikaikan tulisan jawi di tanda jalan, ni tak rasis ke..??


LGE sepatutnya membantah kenyataan Anuar Ibrahim didalam Wall street Journal yang menyokong Israel. kerana itu lebih bahaya apa bila Anuar Ibrahim bermain Api menjual Negara dengan bersekongkol dengan Zionis. Namun ia pastinya tidak akan dilakukan oleh DAP kerana DAP adalah adik kepada PAP , Parti dari Singapura yang didominasi oleh Cina singapura yang menyokong kuat Israel Zionis. malahan mengikut maklumat pada PRK Tenang DAP dibantu oleh PAP secara lansung. apakah PAP menjadi saluran Teknikal dan Kewangan dari Israel kepada DAP..? fikir-fikirkan,

kasih sayang dua agent zionis


pekara pertama apabila menang di P.Pinang Ah Beng jemput pakciknya Lee kuan Yew ke pejabatnya. apakah maksudnnya ..? fikir-fikirkan..!!


tapi Rimau faham LGE sangat takut dengan PERKASA kerana LGE sendiri adalah seorang Kiasu dan rasis. sebagaimana kita semua ketahui LGE menjalankan dasar pentadbiran P.Pinang secara rasis sebagaimana apa yang berlaku di negeri Pulau Pianang apabila Peniaga Melayu dan India serta Mamak ditindas dan halau dari permis perniagaan mereka , bahkan bukan setakat itu LGE juga mula menunjukan taringnya apabila mula menjalakan program pembasmian bangsa melayu , India dan mamak apabila mula melakukan Projek-projek berskala tinggi yang mempunyai nilai yang tidak mampu dibeli oleh kebanyakan bangsa melayu , india dan mamak di Pulau Pinang. sebagai contoh, projek Bayan Mutiara yang bakal dijalakan akan memusatkan pembinaan Pusat komersial dan perumahan Mewah. dan syarikat Ivory Group bukan lah sebuah syarikat yang menjalakan CSR melalui pembinan rumah murah untuk rakyat.

Begitu juga perjanjian yang dirancang dengan syarikat yang bakal mendapat tender membuat terowong pulau pinang syarikat tersebut ditawarkan lot tanah persisir pantai disekitar Gurney. yang mana bakal menjadikan kawasan tersebut bernilai tinggi dan penduduk yang menetap dikawasan tersebut akan terpaksa berpindah dan pastinya tidak mampu membeli hartanah disitu.

Dan yang pastinya Lim guan Eng sengaja cuba bermain isu rasis untuk mengalihkan pandangan umum tentang isu  Terowong Pulau Pinang , Penjualan tanah di Bayan Mutiara dan beberapa isu pentadbirannya yang kelihatan ada kepincangan serta menutup label DAP yang sememangnya PARTI RASIS. 

CHARGASKAN FIKIRAN ANDA. JANGAN TERPEDAYA DENGAN  PARTI RASIS.

sumber : malaysiakini. Utusan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan