Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Sabtu, 4 Februari 2012

TEORI VIDEO SEX ANUAR IBRAHIM









Ramai tertanya-tanya bagaimanakah Video tersebut diambil...? berbagai "Teori" yang dibuat , namun saya punya teori yang agak jelas dengan mengambil kira apa yang berlaku.

dalam Video tersebut kita dapat melihat perempuan tersebut menunduk seakan-akan mengambil sesuatu , tetapi kemudia meletakanya kedalam beg tangan. yang diambil itu kemungkinan Jam Omega Anuar Ibrahim.

selepas habis adegan mereka kelihatan Datuk Eskay datang dan seolah-olah mencari sesuatu. yang dicari adalah Jam Omega Anuar Ibrahim yang dikatakan Hilang. dan kelihatan perempuan tersebut agak gelisah. menurut cerita , perakam video tersebut dijumpai oleh Datuk Eskay semasa mencari Jam Omega dan beliau menemui Perakam Video di kabinet TV . Perakam Video yang sangat Kecil dan sukar dikenal pasti. dikatakan ada empat unit perakam Video tersebut.



persoalanya siapakah yang meletakan perakam Video yang sangat canggih tersebut tersebut..? pastinya yang melakukan kerja ini satu Organisasi terancang dan pakar kerana mereka perlu tahu bila Anuar Ibrahim berada disitu , waktu nya dan untuk memasang perakam Video tersebut juga memerlukan dua atau tiga orang yang mana masing-masiang akan ada tugas sama ada memerhati kawasan dan memasang perakam video .

kita lihat kenyataan ini dan buat sedikit analisa..



The cable that deals with Mr Anwar’s sodomy case, dated November 2008 and released to The Sunday Age by WikiLeaks, says: “The Australians said that Singapore’s intelligence services and [Singaporean elder statesman] Lee Kuan Yew have told ONA in their exchanges that opposition leader Anwar ‘did indeed commit the acts for which he is currently indicted’.” -Wikileaks
ini dalah kenyataan Lee kuan Yew pada 2008 yang dilaporkan oleh Wikileaks . menurut Lee Kuan Yew badan Risikan Singapura dan Australia mengetahui tentang salah laku Anuar Ibrahim .

Teori saya mengatakan , Anuar Ibrahim telah lama dintip oleh Agen Risikan Singapura dan Australia, dan Perakan video tersebut adalah berkemungkinan adalah kerja mereka dengan tujuan sebagai senjata simpan , iaitu menjadi bahan "Diplomatic Blackmail" kepada Anuar Ibrahim sekiranya PR menang PRU13 dan Anuar Ibrahim menjadi Perdana Menteri.

Cuba anda bayangkan apakah agaknya permintaan Singapura dan Australia kepada Anuar Ibrahim selaku perdana Menteri pada ketika itu dengan adanya Video tersebut ditangan mereka.

pasti bencana bakal menimpa Malaysia kerana Perdana Menteri kita sudah jadi alat kepada Negara jiran dan pastinya. Malaysia akan jadi hamba kepada Singapura , Australia ,Amerika dan Israel.

Lihatlah kemungkinan yang bakal berlaku sekiranya Video ini tidak didedahkan awal-awal lagi.

ini adalah Teori saya yang mungkin juga punyai kebenaranya.

"CHARGASKAN" PEMIKIRAN KITA AGAR KITA DAPAT MELIHAT APA YANG KITA KECAPI


Sumber: YouTube
Dr MIM Blog
Wikileaks

2 ulasan:

  1. besar kemungkinan ini semua kerja Perisikan Singapura

    BalasPadam
  2. saya juga berpendapat demikian , kerana bagaimanakah Lee kuan yew boleh mengeluarkan kenyataan berikut jika tidak benar dan mereka tiada bukti.kerana kenyataan Lee Kuan Yew itu bakal menyentuh kerdibiliti pasukan risik Singapura dan Australia.

    BalasPadam