Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Ahad, 26 Februari 2012

KTBO DAPAT AHLI BARU-OSTAD BADROLL AMIN KENA TANGKAP..???


AHLI KTBO YG BARU

KELAB TIBAI BINI ORANG (KTBO) yang dipegerusikan oleh Mat Sabun menerima ahli barunya Ostad Badroll Amin.. KTBO adalah salah satu cabang NGO underground Pakatan haram yang diangotai oleh ahli-ahli Pakatan yang telebih makan ubat kuat (overdos)

berita awani telah mengeluarkan berita tersebut lewat tadi. Ostad badroll Amin dikatakan di tangkap Khalwat di hotel Swiss garden Kuantan bersama pasangan nya isteri kepada orang. pada pukul 3 pagi. di awal kejadian menurut sumber Ostad badroll amin cuba menutup kes ini dengan menghantar sms

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

Suasana menjelang himpunan itu petang Sabtu dikejutkan dengan kisah orang kanan dalam kepimpinan PKR Selangor dan juga seorang penceramah, Dr Badrul Amin Baharom kena cekup khalwat dengan isteri orang bernama Zatiwani yang bekerja sebagai juruteknik di sebuah kolej komuniti Rompin.

klik sini untuk mendapatkan info berkaitan wanita ini-- http://www.kkrompin.edu.my/pentadbiran/senarai-staff/pembangunan/180-carta-organisasi-pembangunan.html

Beliau dikatakan dicekup oleh suami wanita itu sendiri ketika berdua-duan di sebuah Swiss Garden Kuantan, dibilik bernombor 8365 di Balok,tak jauh dari Kuantan pada jam 3 pagi Sabtu.

Apabila penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang tiba kemudiannya, kedua-dua Badrul Amin dan Zatiwani telah lengkap berpakaian. Ketika kejadian berlaku pada pukul 3:00 pagi, Zatiwani turut membawa seorang anaknya yang masih kecil.
Suami wanita itu telah membuat aduan mengenai hal itu kepada Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP). Suami wanita tersebut bernama Fazli Pungut.

Timbalan Pengarah Jaip, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz telah mengesahkan mengenai kejadian tersebut dan siasatan lanjut sedang dibuat

ni yang anuar israel suka sangat ni

CHARGAS BEB , JANGAN SALAH BELAJOR DENGAN OSTAD SESAT. BAHAYA NOO..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan