Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Rabu, 14 Mac 2012

PKR ALAT YAHUDI ZIONIS..!!!


PKR adalah alat Yahudi Zionis , setelah sebelum ini Anuar Ibrahim pernah membuat kenyataan di Wall Street Journal dengan berkata "I ll support all effort to protect the security of the Israel "




Utusan melaporkan hari ini Koridinator Barisan Nasional Selangor Datuk seri Ir Mohd Zin Mohamed , menyatakan ,bukti-bukti dari sumber dalaman PKR menunjukan PKR berkerjasama dengan Konrad Adenuer Foundation (KAF) dan National Endowment of Democracy (NED) . Apa itu KAF dan Ned?

 KAF adalah Badan NGO yang berteraskan Politik Sosial , sangant rapat dengan Christian Democratic Union of Germany (CDU) , ia adalah sub kumpulan yang ditaja oleh CIA ,yang mana mengunakan pengaruh dan kewangan mereka dengan memberi bantuan kepada Kumpulan-kumpulan politik dunia yang dipilih kerana  sekata dan sealiran dengan mereka.





di dalam KAF terdapat Rakan Sekutu yang jika layari website KAF Malaysia kita akan dapati dalam Link Partner dua Badan yang tak asing dengan Pakatan Rakyat dan PKR serta PAS , iaitu BAR Council dan Institut Kajian Dasar(IKD) yang dimiliki oleh Datuk Kamaruddin Jaffar , Adun Tumpat (PAS) yang diketahui  umum sebagai salah seorang ahli Anuarinas atau Parasit didalam PAS.

 klik sini untuk ke link tersebut

sementara NED pula Adalah badan NGO yang berpangkalan di Amerika Syarikat juga adalah salah satu Agen CIA yang mana mengunakan Demokrasi sebagai Topeng pegerakan dan memberi sokongan kepada kumpulan-kumpulan terpilihan yang dikenal pasti dapat memberi kerjasana bagi merelisasikan matlamat CIA dan Yahudi Zionis menguasai dunia, NED membantu kumpulan-kumpulan ini dengan dana yang datang sepenuhnya dari Kongres Amerika syarikat. secara lojiknya untuk apa Kongres Amerika Syarikat sangup berhabis duit untuk gerakan kumpulan-kumpulan NGO yang boleh dikatakan 100% gerakan anti kerajaan diseluruh Dunia. ini kerana. NED adalah salah satu mekanisme CIA dalam menjatuhkan Kerajaan, dan cara CIA dan YAhudi Zionis dapat masuk ke sesuatu negara melalui gerakan desakan atau kekacauwan yang dibuat NGO tempatan .



klik sini untuk melihat penglibatan Anuar Ibrahim dalam NED

antara mereka yang terlibat dengan NED di Malaysia dan mengajurkan gerakan kekacauwan yang ditaja oleh Yahud Zinios NED adalah Ambiga Seravanan melalui BERSIH , dan Sexuality Merdeka , tetapi akibat kebodohan segelintir rakyat malaysia , khususnya orang Melayu yang tak berfikir panjang , nyata mereka telah diperbodohkan oleh agen Zionis Yahudi NED ini. 



dan semua gerakan KAF dan NED di malaysia ini adalah bermula dan berpunca dari Anuar Ibrahim dengan PKR menjadi Platform sebaran kepada BAR COUNCIL , IKD dan beberapa NGO lain. selain memperkudakan PAS serta berkerjasama dengan DAP yang punya matlamat yang sama merampas Malaysia , namun DAP hanya berminat untuk memegang kuasa sebagai wilayah kekuasan Bangsa Cina seperti Singapura dan Peneng.

CHARGAS BEB..JANGAN SAMPAI KENA JUAL..SENDIRI MAU INGAT LA.!!

sumber: Utusan , NED , KAF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan