Mini WaterFall Kemensah

Mini WaterFall Kemensah

Sabtu, 17 Mac 2012

Anwar halang kehadiran RPK dalam Wikileaks forum

nak jumpa RPK pun Anuar dah kecut telo lagi nak debat dgn Najib ka..?


Raja Petra Kamarudin telah dikeluarkan daripada menyertai satu forum mengenai senario politik global berikutan permintaan yang dibuat oleh Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim.  

Forum ini dijadualkan berlangsung Sabtu ini di Kent, England. Yang perbincangan pada asalnya merancang untuk menemu ramah Raja Petra, Anwar dan pengasas Wikileaks Julian Assange.  Anwar sepatutnya mengambil bahagian dalam forum tersebut melalui komunikasi Skype.Perbincangan adalah rakaman video untuk dokumentari untuk Wikileaks. Kini perbincangan hanya akan menyaksikan penyertaan Anwar dan Assange.
"Saya mendapat panggilan dari Wikileaks bahawa Anwar tidak bersetuju bahawa saya dimasukkan. Jadi sekarang, ia hanya akan ada Julian dan dia, "Raja Petra memberitahu FMT hari ini.
"Saya bersetuju ditemu ramah bersama Anwar,  tetapi beliau tidak bersetuju untuk ditemu ramah bersama saya berada di sana bersama-sama,"katanya.

Raja Petra membidas Anwar kerana takut untuk berdepan dengan beliau dalam perbincangan,yang juga menyentuh senario yang
politik berlaku  di Malaysia.
"Bagaimana Anwar hendak berdebat dengan Najib apabila dia terlalu takut untuk menghadapi saya? Beliau seharusnya  berdebat dengan saya terlebih dahulu sebelum mencabar  Najib.
"Juga, ternyata bahawa Anwar tidak bertoleransi dan menghormati kebebasan media dan perbezaan pendapat.
"Dia hanya akan berurusan dengan orang yang menyokong beliau dan bersetuju dengan beliau. Jika inilah cara Anwar sebagai ketua pembangkang, saya rasa tidak suka untuk berfikir apa  yang akan lakukan jika beliau menjadi  PM, "kata Raja Petra.
Beliau juga mendedahkan bahawa Malaysia portal Today dan Wikileaks mempunyai perjanjian untuk  mendedahkan semua pekara dari Wikileaks ke atas Malaysia. Yang kontrak hanya diperbaharui beberapa minggu lalu. Raja Petra adalah sekutu Anwar yang kuat sejak zaman awal Reformasi.Walau bagaimanapun, dalam beberapa bulan kebelakangan ini, beliau telah secara terbuka mengkritik Anwar dan beliau kurang jelas wawasan untuk PKR dan Pakatan Rakyat. Raja Petra juga telah mendedahkan hal rasuah dan penyalahgunaan kuasa dalam PKR., beliau menyatakan tentang perasaan kecewa beliau terhadap pemimpin PKR. Anwar dan Assange tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan komen.-wikileak

Ternyata Anuar adalah pengencut dan pembohong besar, bila berhadapan dengan RPK beliau terus kecut telor..ini lah perangai ketua Pemimpin Penipu Rakyat. kita jagan lagi tertipu dengan pembohongan mangkok ayun ni..dasar yahudi zionis haram jadah..


CHARGAS BEB , JANGAN PERCAYA ANUAR ZIONIS YAHUDI PENIPU..!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan